عایق الاستومری

چرا عایق الاستومری

عایق های الاستومری از جمله مواد سلول بسته انعطاف پذیر بوده و بر پایه ترکیباتی همچون نیتریل بوتادرین رابر( nitrile butadiene robber- nbr ویا اتیلن پروپیلن دین مونو ethylene propylene diene monomer – EPDM ساخته میشوندو این عایق ها به دلیل قابلیت های منفی بسیار خوب بهترین انتخاب برای تاسیسات تهویه مطبوع و سیستم های سرمایشی و گرمایشی. صنایع برودتی. صنایع نفت و پتروشیمی وغیره در محدود دمایی -196 تا + 105 درجه سانتی گراد می باشند

ضریب انتقالی حرارت عایق الاستومری بسیار پایین بوده و بر خلاف عایق های دیگردرمدت زمان طولانی ثابت میماند که همین موضوع باعث بالا رفتن بازدهی آن میگردد. مواد عایق سلول بسته همچنین مقاومتی بسیار عالی در برابر نفوذ بخار آب و رطوبت از خود نشان می دهند به طوری ک پس از نصب به هیچ گونه حائل رطوبت ( بخاربند. ماستیک) نیازی ندارنداین عایق ها گرچه نسبت به عایق هایی همچون پشم شیشه و پشم سنگ گران ترند اما ب دلیل بی نیاز بودن از پوشش های مضاعف جداگانه. عمر مفید بالا .بازدهی فوق العاده مطلوب . نصب سریع و کم هزینه و امکان چندین بار استفاده عملا بسیار مقرون به صرفه میباشد.

عایق الاستومری

عایق های فوم الاستومری

محصولی ایده ال برای جایگزینی با عایق های سنتی بوده و دارای کاربرد وسیع در صنایع مختلف از جمله تهویه مطبوع. ساختمان. نفت . گاز. پتروشیمی. غذایی . بهداشتی. دلرویی. بیمارستانی . شیمیایی. خودروسازی میباشد این محصول دارای تاییدیه ها و استانداردهای متعدد داخلی و خارجی می باشد.

استانداردها: inso 16837 _ EN 14304 _ EN 13501 _ DIN 4102 _ ASTM E84 _ EN 12667 _ EN 12086 _ DIN 1988

مصارف: سیستم های لوله کشی – کانال ها و داکت ها – خطوط انتقال سیالات و گاز ها – مخازن و تمامی اتصالات

عایق های لوله ای :

قطر 4 تا 114 میلیمتر

ضخامت 6-9-13-16-19-25-32-40-50 میلیمتر

طول 2 متر

عایق الاستومری

عایق های رول :

این عایق ها بهترین راه حل برای عایق کاری کانال ها. مخازن و لوله های سایز بالا و مباشند و نصب را بسیار آسان و سریع می کنند

ویژگی ها:

استفاده آسان

اقتصادی

انعطاف پذیری بالا

ضخامت های استاندارد

6-9-13-16-19-25-32-40-50 میلیمتر

عرض رول 1000 – 1200 میلیمتر

عایق الاستومری

عایق های روکش دار :

سیستم های AL CLAD (روکش آلومینیومی) یک سیستم تکمیل شده عایق های الاستومری بوده ک با روکش آلومینیوم چند لایه پوشش داده می شود این عایق ها ب واسطه ویزگی های فیزیکی خودمیتوانند در مقابل اشعه ماوراء بنفش ( UV ) ذرات ریز معلق در هوا و ضربات فیزیکی مقاوم باشند. این عایق ها با داشتن اتصالات و ملزومات نصب پیش ساخته نصب و نگهداری را بسیار سریع می نمایند

ویژگی ها :

تطبیق پذیر و قابل انعطاف

هزینه نصب و نگهداری اقتصادی

مقوم در برابر UV و ضربات

دارای ظاهری مناسب و زیبا

افزایش طول عمر و کار ایی

آلومینیوم

آنتی UV

ضخامت ها (ساده)

130 میکرون

230 میکرون

400 میکرون

ضخامت ها (مسلح)

130 میکرون

230 میکرون

400 میکرون

عایق الاستومری

عایق های چسب دار:

عایق های چسب دار بهترین گزینه برای عایق کاری کانال ها می باشند و موجب افزایش سرعت و سهولت نصب میگردد

خود چسب دار ساده

خود چسب دار مسلح :

عایق های رنگی : راه حلی مناسب جهت نشانه گذاری خطوط لوله در تاسیسات

عایق الاستومری

عایق های لوله ای چاک دار :

عایق های لوله ای چاک دار به صورت برش خورده و در انواع مختلفی تولید میشوند افزایش سرعت نصب. کاهش ضایعات. یکنواختی در برش عایق از مزیت این محصولات می باشند.

عایق الاستومری

عایق های لوله ای چاک دار چسب دار :

عایق های لوله ای چاک دار جسب دار به منظور نصب سریع و راحت با فرمولاسیونویژه چسب طراحی شده اندو این سیستم جدید دارای عملکرد فوق العاده ای بوده و بصورت قابل توجهی باعث کاهش مصرف چسب و افزایش سرعت نصب شده اند.

عایق الاستومری

عایق های لوله ای چاک دار روکش دار :

این عایق های لوله ای چاک دار با روکش های آلومینیومی مسلح قابل ارائه میباشند. این محصول دارای Overlap آلومینیومیبوده ک برای نصب آنها نیازی به استفاده از نوار درزگیر نمی باشد.

عایق الاستومری

عایق صوتی شانه تخم مرغی :

این عایق ها ک از جنس عایق های فوم الاستومری nbr یا epdm می باشند به عنوان جاذب صوت در انواع دیوارها . لوله ها . سفق ها . تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به کار میروند. این عایق ها به منظور سهولت در نصب به صورت خود چسب دار نیز قابل ارائه می باشند.

عایق فوم الاستومری NBR : ضخامت 19 تا 25 میلیمتر تحمل دمایی -40 تا +105 درجه سانتی گراد

عایق فوم الاستومری EPDM :ضخامت 19 تا 25 میلیمتر تحمل دمایی -40 تا +105 درجه سانتی گراد

عایق الاستومری

ملزومات نصب :

1_ اتصالات پیش ساخته :

زانویی ها و قسمت های T شکل و سایر اتصالات پیش ساخته به صورت ساده و با انواع روکش آلومینیوم قابل ارائه در انواع سایز ها و ضخامت ها. با استفاده از محصولات پیش ساخته علاوه بر عایق کاری بهتر اتصالات میتوان سرعت نصب را تا 70% افزایش داد

عایق الاستومری

2_ روکش آلومینیوم ( AL CLAD ) مسلح چسب دار و بدون چسب :

تمامی این روکش ها برای مصارف داخلی و خارجی جهت افزایش مقاومت در برابر رطوبت. صدمات فیزیکی و شرایط جوی قابل استفاده میباشند

طول 45 متر عرض 1 متر ضخامت 130 تا 400 میکرون

عایق الاستومری

3_ چسب مخصوص عایق :

این چسب با فرمول مخصوص جهت نصب عایق های الاستومری ساخته شده است قابل عرضه به صورت 600 گرمی .1 و 3 کیلوگرمی

4_ نوار درزگیر چسبدار :

نوار درزگیر خود چسبدار از جنس عایق و به صورت چسبدار می باشند این نوارهای درزگیر جهت اطمینان از عدم نفوذ گردو غبار. آب تقویت اتصال درز عایق و جلوگیری از اتلاف انرژی از محل درزها مورد استفاده قرار میگیرند.

5_ نوار درزگیر چسب دار آلومینیومی :

جهت درز بندی و اطمینان از عدم نفوذ غبار و بخار آب برای درز عایق هایی ک دارای روکش آلومینیومی هستند مورد استفاده قرار میگیرد و برای هر نوع روکش آلومینیومی نوار درزگیر از همان نوع ارائه میگردد نوار درزگیر آلومینیومی ساده / مسلح قابل ارائه در عرض های 3-5-7و سانتی متر میباشد.

عایق الاستومری

6_ نوار درزگیر چسبدار برزنتی / پلیمری :

این نوار درزگیر چسبدار از جنس پلیمر می باشد و جهت محکم نمودن عایق دور زانو ها. اتصالات قابل استفاده می باشد

قابل ارائه در عرض های 3-5-7و 10 سانتی متر

عایق الاستومری