کانل های خرطومی انعطاف پذیر

کانال های خرطومی انعطاف پذیر

کانال های خرطومی کاربرد بیاری در صنعت و ساختمان دارند و از آنها در سیستم های انتقال هوا و غبار گیرها در محیط های مسکونی . تجاری . کارخانجات . معادن . آزمایشگاه ها و اتاق های تمیز استفاده میشوداز مزایای این کانال میتوان به ویژیگی های فیزیکی و مکانیکی مناسب (انعطاف پذیری و استحکام کششی بالا)نصب ساده . راندمان بالا. مقاومت در برابر مواد شمیایی و عوامل محیطی و طول عمر بالا اشاره کرد کانال های خرطومی دارای انواع مختلف با ویژگی های متفاوت می باشند:

_کانال خرطومی آلومینیومی

_ کانال خرطومی pvc

_ کانال خرطومی کومبی

_ کانال خرطومی با عایق الاستومری

_ کانال خرطومی با عایق پلی استر

کانل های خرطومی انعطاف پذیر

کانال خرطومی آلومینیومی

ساخته شده از دو لایه فویل و آلومینیوم لمینیت شده که توسط مفتول فنری فولادی مستحکم شده و قابل استفاده در سیستم های غبارگیر صنعتی . تهویه مطبوع .اگزاست فن ها و هودها می باشند.

کانل های خرطومی انعطاف پذیرکانل های خرطومی انعطاف پذیر

کانال های خرطومی PVC

ساخته شده از فیلم پی وی سی با مفتول فنری فولادی که به منظور استفاده در سیستم های غبارگیر در مکان های صنعتی با فشار های پایین و متوسط و همچنین استفاده در سیستم سرمایش و گرمایش . تهویه مطبوع هوا و خطوط انتقال مواد طراحی شده اند که به دو صورت عایق دار و بدون عایق قابل ارائه می باشند.

کانل های خرطومی انعطاف پذیرکانل های خرطومی انعطاف پذیر

 

کانال خرطومی کومبی

ساخته شده از آلومینیوم لمینیت شده به همراه یک لایه پوشش پی وی سی که با مفتول فنری فولادی تقویت شده است. کانال خرطومی کومبی جهت مصارف صنعتی . سیستم های سرمایش و گرمایش سیستم های تخلیه و جابجایی هوا. تهویه مطبوع . کانال کشی داکت اسپلیت و کانال کشی فن کوئل در مجتمع های تجاری . مسکونی . هتل ها . بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مورداستفاده قرار می گیرد.

این محصول انعطاف پذیری و الاستیسیته بالایی دارد به راحتی میتواند به اتصالات مدور یا مستطیلی متصل شود. همچنین به این علت به آسانی قابل حمل و نقل و انبار کردن می باشد این کانال ها به دلیل تقویت با مفتول فنری فولادی مقاومت زیادی در برابر تغییر شکل دارند.

 

کانل های خرطومی انعطاف پذیرکانل های خرطومی انعطاف پذیر

 

کانال خرطومی با عایق الاستومری

ساخته شده از یک لایه آلومینیوم لمینیت شده به عنوان لایه داخلی . یک لایه میانی عایق فوم الاستومری به عنوان عیق و یک لایه خارجی آلومینیوم لمینیت شده به همراه مفتول فنری فولادی

بهترین عایق جهت کانال های خرطومی عایق الاستومری می باشد که در سیستم های صنعتی . انتقال و تخلیه هوا و در سیستم گرمایش و سرمایش . تهویه مطبوع در مجتمع های تجاری و خانگی .هتل ها و بیمارستان ها و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

کانل های خرطومی انعطاف پذیرکانل های خرطومی انعطاف پذیر

 

کانال خرطومی با عایق پلی استر

ساخته شده از یک لایه آلومینیوم لمینیت شده و تقویت با مفتول فنری فولادی به عنوان لایه زیرین و رویین و یک لایه از لایه الیاف پلی استر به عنوان عایق. این محصول مناسب برای تهویه مطبوع محیط های بهداشتی. انتقال هوای فشار پایین و استخراج سوخت جهت مترو و ساختمان ها بوده و با محیط زیست سازگار است

کانل های خرطومی انعطاف پذیرکانل های خرطومی انعطاف پذیر